wtorek, 11 lipca 2017

Kartki dla scraperki?

Witajcie Kochani! Urodziny, imieniny, sukcesy - okazje, które warto celebrować, każdy je na swój sposób świętuje, także my - scraperki! 

Pomyślałam zatem, że kartki dla scraperek mogą mieć specjalną oprawę a idealnie się do tego nadaje kolekcja Scrap Diva, którą zaprojektowałam z okazji 10 rocznicy Ogólnopolskiego Zlotu Scrapbookingowego. Była dostępna na zlocie, w czerwcu, ale w związku z licznymi pytaniami, została udostępniona również do sprzedaży po zlocie, dla tych wszystkich, którzy nie mieli możliwości z nami świętować. Znajdziecie ją w sklepiku Na Strychu. :)

Wykorzystując tę kolekcję stworzyłam dwie kartki, pełne motywów "craftowych" - pędzli, nożyczek, tubek kleju (lub farby) oraz świetnie pasujących napisów z naklejek Studio Forty. :) 

Jak myślicie - pasują do nas - scraperek? ;-)






Miłego, twórczego wtorku, Kochani! 

7 komentarze :

Елена Дашкевич pisze...

Очень красиво!

Aneta pisze...

Są niesamowite!

Ульяна и Полина pisze...

Красота!!!

Magda Wo /decoartM/ pisze...

fantastyczna kolekcja, świetny projekt, co do kartek to oczywiście obłędne i choć scrapera ze mnie raczkująca ;) to chętnie by je podziwiała na żywo;)

Patty O'Malley pisze...

Love these!

AniaTworzy pisze...

Pasują idealnie !

ArtLand Marta Zaborowska pisze...

Karola, one są cudne, chyba bym się popłakała ze szczęścia gdybym taką dostała :)
Powiem Ci szczerze, że urodzinki mam nie długo, już za kila dni 30 i mam przeczucie, że wszystkie kartki jakie dostanę od rodziny, będą kupione w sklepie (te wydrukowane) ... i to jest smutne, bo tyle się robi kartek, że samej chciałoby się dostać coś ręcznie wykonanego, takiego co zdobiło by craftroom :)

LinkWithin

.