czwartek, 3 sierpnia 2017

Wiejskie klimaty

Witajcie Kochani! Mam nadzieję, że nie macie dość prac z najnowszą kolekcją 49 and Market - Cottage Life? Bo ja zdecydowanie NIE! Mam w zanadrzu jeszcze kilka - aby pokazać jak różnorodne prace, zarówno kolorystycznie jak i w obrębie kompozycji, można z niej stworzyć.

Dziś będzie to layout ze zdjęciem, które powstało rok temu, przy okazji bardzo, bardzo fajnej wycieczki z przyjaciółką do Ogrodów Kapias w Goczałkowicach - Zdroju. Przepiękne miejsce - zdecydowanie warte odwiedzenia, bardzo polecam! Wśród ogromu różnorodnej roślinności znajdziecie tam bardzo ładnie i ciekawie zaaranżowane "zakątki" w różnych stylach - wiejskim, prowansalskim itp. Na tym konkretnym zdjęciu odkrywam cuda w mikro "skansenie" z prawdziwie starą, wiejską chatką, wśród cudnych pelargonii i starych kanek nazwanym "ogrodem wiejskim"

Nie do wiary, że nawet przypadkowo założona tego dnia koszula - doskonale pasowała zarówno do tego miejsca jak i teraz - do tej konkretnej kolekcji. Oczywiście pokusiłam się tutaj o masę precyzyjnego wycinania z arkusza Cottage Cut Outs - wycięłam kwiatki, stodołę (!), taczki, koguty, kalosze i maleńkie biedronki - wszystko to "zrobiło" sielski, wiejski ale i radosny klimat. No niestety - jako rasowy mieszczuch nie mam zbyt wielu zdjęć z prawdziwej polskiej wsi, ale myślę, że wszystko jest do nadrobienia! Oprócz elementów wyciętych z papierów, wykorzystałam też warstwowe elementy 3D i masę kwiatków z najnowszych linii 49 and Market









Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny i życzę Wam 
wspaniałej, spokojnej ale i twórczo-aktywnej reszty tygodnia! 

1 komentarze :

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layout, Karola!

LinkWithin

.